Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ...


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΚΥΡΙΟ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ...

. ·
ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ..
.αυτο που χρειαζονται οι φιλοι σου και συ ειναι οχι οποιαδηποτε εκκλησια, αλλα η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΩΤΗΡΙΑ. Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ. Αν ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ οπως και αν ονομαζεσε, εισαι 100% ΧΑΜΕΝΟΣ. Αγαπητε μου οι Προτεστανται δεν εχουν μυστικα και κρυφες διδαχες. ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΕΣ διοτι ολες ειναι ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ. ΜΗ ΦΟΒΑΣΕ λοιπον να διαβαζεις το Αγιο Ευαγγελιο. Εκει θα μαθεις τα "μυστικα" των Προτεσταντων..! Μονο με την ΕΚ ΘΕΟΥ ΓΕΝΝΗΣΗ... Ιωαννου 1:12,13. Μονο με την ΑΝΩΘΕΝ ΓΕΝΝΗΣΗ... Ιωαννου 3:3. Μονο με την ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ... Τιτου 3:4-7. Α' Πετρου 1:3,23. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ. ...και εμεις στην Εκκλησια μας εχομε πρωην Ορθοδοξους, οι οποιοι δοξαζουν τον Θεο, διοτι τους ΕΒΓΑΛΕ μεσα απο την ειδωλολαρεια και την πλανη της λεγομενης ορθοδοξιας... και τους εφερε στην ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΖΩΗΣ, της ΧΑΡΑΣ της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, της πνευματικη ΕΙΡΗΝΗΣ, και ΕΛΠΙΔΑΣ της συναντησις τους με τον ΜΟΝΟ ΜΕΣΙΤΗ και τον ΜΟΝΟ ΣΩΤΗΡΑ ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ. Αν θελεις να σωθεις ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ ΞΑΝΑ-ΑΝΩΘΕΝ η και με την εκ Θεου Γεννηση. Ολα τα αλλα ειναι αερολογιες, και αβασιμες ιδεες ανθρωπων που ειναι πνευματικα νεκροι και τυφλοι, και ας ονομαζονται Προτεσταντες Ορθοδοξοι, Καθολικοι, η οτιδηποτε αλλο. ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ - ΤΟ Ευαγγελιο. Διοτι το ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ και ΟΧΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ εκκλησια. ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΙΣ ΘΕΟΥ ΠΡΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑΝ ΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑ ΙΟΥΔΑΙΟΝ τε ΠΡΩΤΟΝ και Ελληνα. Ρωμαιους 1:16. ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ δια να μπορεις να διακρινεις την ΑΛΗΘΕΙΑ απο το Ψευδος. Πιστεψε την δια να εισαι αιωνιος ασφαλης... Ιωαννου 3:16 6:47. 14:6. Ρωμαιους 6:23. ΓΑΛΑΤΑΣ 2:16. Εφεσ.2:1-10. Α' Πετρου 1: 18-25. Εν Κυριω. ΓΣΑ.

ΚΥΡΙΕ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΛΕΤΕ ΟΤΙ..αυτο που χρειαζονται οι φιλοι σου και συ ειναι οχι οποιαδηποτε εκκλησια, αλλα η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΩΤΗΡΙΑ. Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ. Αν ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ οπως και αν ονομαζεσε, εισαι 100% ΧΑΜΕΝΟΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

 Κατά την ορθόδοξη πίστη η αναγέννηση του ανθρώπου πραγματοποιείται με το άγιο βάπτισμα.
Δεν πρόκειται εδώ για το βάπτισμα του Ιωάννη, γιατί αυτό διακρίνεται από το χριστιανικό βάπτισμα (Πράξ. ιθ' 3-5). Το χριστιανικό βάπτισμα γίνεται εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος (Ματθ. κη' 19).
 Με το χριστιανικό βάπτισμα ενδύεται κανείς τον Χριστό, λαμβάνει το Πνεύμα της υιοθεσίας και γίνεται κληρονόμος Θεού και συγκληρονόμος Ιησού Χριστού (Γαλ. γ' 26-29. Ρωμ- η' 17). Η αγία Γραφή βεβαιώνει πώς δεν υπάρχουν δύο βαπτίσματα για τους πιστούς· το βάπτισμα με νερό, πού ακολουθείται από το άγιο χρίσμα, είναι η «άνωθεν αναγέννηση» του Ιω. γ' 3-5.
 Το χριστιανικό λοιπόν βάπτισμα είναι απαραίτητο για τη σωτηρία (Μάρκ. ιστ' 16. Α' Πέτρ. γ' 20-21). Με αυτό αποθνήσκουμε ως προς την αμαρτία και αναγεννώμεθα πνευματικά (Πράξ. β' 38. Ρωμ. στ' 1-11. Τίτ. γ' 5). Με το άγιο βάπτισμα λαμβάνουμε το Πνεύμα της υιοθεσίας και γινόμαστε «τέκνα Θεού» (Ρωμ. η' 5-11. ΓαΛ. δ' 5-6), γιατί με το βάπτισμα εντασσόμαστε στο σώμα του Κυρίου, στην Εκκλησία (Πράξ. β' 41-47. Α' Κορ. ιβ' 13. Γαλ. γ' 26-28)· «εν σώμα και εν πνεύμα... μία πίστις, εν βάπτισμα» (Εφεσ. δ' 4-5). Η εκκλησία, πού είναι «στύλος και εδραίωμα της αληθείας» (Α' Τιμ. γ' 15), ερμήνευσε το Ιω. γ' 3-5 σε αναφορά με το άγιο βάπτισμα.

ΚΥΡΙΕ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΛΕΤΕ ΟΤΙ..ΜΗ ΦΟΒΑΣΕ λοιπον να διαβαζεις το Αγιο Ευαγγελιο. Εκει θα μαθεις τα "μυστικα" των Προτεσταντων..!
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ... ποτε δεν φοβηθηκα να διαβασω το ευαγγελιο και ουτε προκειται διοτι εκει μεσα γραφει οχι τα μυστικα των προτεσταντων αλλα τισ απαντησεισ στισ κακοδοξιεσ και τισ ψευδοδιδασκαλιες τις οποιεσ οι προτεσταντεσ λενε.

ΚΥΡΙΕ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΛΕΤΕ ΟΤΙ....και εμεις στην Εκκλησια μας εχομε πρωην Ορθοδοξους, οι οποιοι δοξαζουν τον Θεο, διοτι τους ΕΒΓΑΛΕ μεσα απο την ειδωλολαρεια και την πλανη της λεγομενης ορθοδοξιας... και τους εφερε στην ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΖΩΗΣ, της ΧΑΡΑΣ της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, της πνευματικη ΕΙΡΗΝΗΣ, και ΕΛΠΙΔΑΣ της συναντησις τους με τον ΜΟΝΟ ΜΕΣΙΤΗ και τον ΜΟΝΟ ΣΩΤΗΡΑ ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ....ο ανθρωποσ σαν λογικο ελευθερο ον μπορει να ακολουθησει οποιο δρομο εκεινοσ πιστευει, τιποτα δεν θα τον εμποδισει.. Μας λετε ειδωλολατρες και προιφανωσ μεσα στο ζηλο σασ για την συκοφαντηση τησ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ξεχνατε οτι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ δεν εχουν ειδωλα αγαλματα δηλαδη σε αντιθεση με την εκκλησια του βατικανου απο την οποια και προερχεσται.. θα πρεπει λοιπον εδω να σασ πω τον ορισμο και να διαχωρισουμε τι ειναι εικονα και τι ειναι ειδωλο.. δεν θα μπω σε λεπτομερειεσ τουσ στυλ οτι τιμουμε τουσ αγιουσ ωσ μαρτυρεσ του ΧΡΙΣΤΟΥ.. διοτι αυτο εχει γραφτει με αιμα στουσ διαφορουσ διωγμουσ...Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΚΟΝΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΩΛΟΥ ΕΙΝΑΙ...
Ποιά διαφορά ἔχει τό εἴδωλο ἀπό τήν εἰκόνα;

Ἡ βασική διαφορά τοῦ εἰδώλου ἀπό τήν εἰκόνα ἔγκειται σ᾿ αὐτό πού ὑπογραμμίζει ὁ ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης, ὅτι ἡ εἰκόνα εἶναι «ὁμοίωση» μέ τό ὑπαρκτό, ἐνῶ τό εἴδωλο εἶναι «ὁμοίωση» μέ τό ἀνύπαρκτο. Ἑπομένως εἶναι πλάσμα, φαντασία, ἀπάτης ὁμοίωμα. «… ψεύδους καί ἀπάτης ὁμοίωμα…, ψευδές τό εἴδωλον ἀνειποῦσιν μίμημα· τήν δ᾿ αὖ εἰκόνα, τοῦ ἀληθοῦς ἀφομοίωμα». Δηλαδή, μέ ἄλλα λόγια, τό ἀρχέτυπο τοῦ εἰδώλου εἶναι ἀνύπαρκτο, εἶναι φανταστικό εἴδωλο, δέν εἶναι πραγματικό πρόσωπο, ἐνῶ ἡ εἰκόνα ἔχει συγκεκριμένο ὑπαρκτό ἀρχέτυπο, εἶναι ὁμοίωμα τοῦ ἀληθινοῦ καί ὑπάρχοντας Θεοῦ. Ἡ εἰκόνα ἀπεικονίζει αὐτό πού ὑπάρχει πραγματικά, ἐνῶ τό εἴδωλο δέν ἔχει μιά τέτοια δυνατότητα, δηλαδή δέν ἀπεικονίζει μιά πραγματική Θεότητα. Ἐνῶ π.χ. ἡ εἰκόνα τοῦ Χριστοῦ ἀπεικονίζει τό πρωτότυπο, τόν Σαρκωμένο Υἱό καί Λόγο τοῦ Θεοῦ, τό ἄγαλμα τοῦ Δία τί ἀπεικονίζει; Ἕνα ξόανο πού λατρεύεται καθεαυτό. Γι᾿ αὐτό τό λόγο τά εἴδωλα ἀπαγορεύονται ἀπό τό Νόμο τοῦ Μωυσῆ στήν Παλαιά Διαθήκη.
Μετά τή Σάρκωση ὅμως τοῦ Λόγου τοῦ Θεοῦ ἔχουμε τή δυνατότητα τῆς περιγραφῆς Του. Ἡ εἰκόνα τοῦ Υἱοῦ τοῦ Θεοῦ δέν ἀποτελεῖ εἰδωλική κατασκευή, ἀλλά ἀπόδειξη καί ὁμολογία τῆς ἐνανθρωπήσεώς Του. Ἄν ἐπιχειροῦσε νά περιγράψει κανείς σέ εἰκόνα τόν Υἱό καί Λόγο τοῦ Θεοῦ, πρίν ἀπό τή Σάρκωσή Του, κάτι τέτοιο θά ἀποδεικνυόταν, «ὄχι μόνον φαῦλον, ἀλλά καί ἔκτοπον, τόν μή Σαρκωθέντα Λόγον σάρκα τοπάζειν». Καί αὐτό διότι ἐφόσον δέν ὑπῆρχε πρωτότυπο, θά ἐλεγχόταν ἡ πράξη του αὐτή ἀπό τό Νόμο τοῦ Θεοῦ πού λέει: «Τίνι ὁμοιώματι, ὁμοιώσατέ με»; (Ἡσ. 40, 18).
Ἀλλά οἱ εἰκόνες τῆς Ἐκκλησίας μας, τῆς Θεοτόκου καί τῶν Ἁγίων, ἀποτελοῦν ἀπεικονίσεις πραγματικῶν ἱστορικῶν προσώπων, τά ὁποῖα βρίσκονται σέ ἄμεση σχέση, προσωπική καί οὐσιαστική, σχέση κοινωνίας μέ τόν Ἕνα καί Μόνο ἀληθινό Θεό.
Εἴπατε ὅτι τά εἴδωλα ἀπαγορεύονται ἀπό τό Νόμο τοῦ Μωυσῆ στήν Παλαιά Διαθήκη. Πῶς ὅμως ὁ Θεός φαίνεται νά ἐπιτρέπει τήν κατασκευή δυό γλυπτῶν ἀνθρωπόμορφων Χερουβίμ καί τήν τοποθέτησή τους στή σκηνή τοῦ Μαρτυρίου; Δέν ἦταν αὐτά εἴδωλα;
Τά ἀνθρωπόμορφα Χερουβίμ πού κατασκευάστηκαν καί τοποθετήθηκαν ἐπάνω στή σκηνή τοῦ Μαρτυρίου δέν ἦταν εἴδωλα, δηλαδή ἀπεικονίσεις φανταστικῶν ὁμοιωμάτων μέ ἀνύπαρκτο ἀρχέτυπο, ἀλλά ἀπεικονίσεις ἀσωμάτων Ἀγγέλων, ἔτσι ὅπως εἶχαν ἐμφανιστεῖ στούς πατριάρχες τοῦ Ἰσραήλ (Γεν. 3, 24. 16, 11. 19, 1. Ἑβρ. 1, 14).

ΚΥΡΙΕ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΛΕΤΕ...Διοτι το ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ και ΟΧΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ εκκλησια. ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΙΣ ΘΕΟΥ ΠΡΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑΝ ΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑ ΙΟΥΔΑΙΟΝ τε ΠΡΩΤΟΝ και Ελληνα. Ρωμαιους 1:16. ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ δια να μπορεις να διακρινεις την ΑΛΗΘΕΙΑ απο το Ψευδος. Πιστεψε την δια να εισαι αιωνιος ασφαλης... Ιωαννου 3:16 6:47. 14:6. Ρωμαιους 6:23. ΓΑΛΑΤΑΣ 2:16. Εφεσ.2:1-10. Α' Πετρου 1: 18-25. Εν Κυριω. ΓΣΑ.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ....Ο Αρχηγός και Κύριός της, ο Ιησούς Χριστός. Ο Χριστός ίδρυσε και συνέστησε την Εκκλησία, όταν μάζεψε γύρω του τους δώδεκα μαθητές και Αποστόλους του. Αυτός ο κύκλος των Δώδεκα υπήρξε ο πρωταρχικός πυρήνας της Εκκλησίας. Γι’ αυτό λέγεται, ότι η Εκκλησία θεμελιώθηκε “επί τω θεμελίω των Αποστόλων και προφητών, όντος ακρογωνιαίου αυτού Ιησού Χριστού” (Εφεσ. β’ 20). Η Εκκλησία επιπλέον συστάθηκε και αγιάσθηκε από τη λογχευθείσα πλευρά του Κυρίου, όπως η Εύα από την πλευρά του Αδάμ. Το ύδωρ και το αίμα που απέρρευσαν από την αγία του πλευρά, τα άγια αυτά στοιχεία την συνέστησαν. Το ύδωρ, που έδειχνε το βάπτισμα, και το αίμα, που ήταν το Αίμα της θείας Κοινωνίας. Με τα δύο αυτά κυρίως μυστήρια συνεστήθη η Εκκλησία ως θείος οργανισμός και πνευματικό καθίδρυμα σωτηρίας, όπως λέει ο ιερός Χρυσόστομος. “Ουχ απλώς δε ουδέ ως έτυχεν αύται εξήλθον αι πηγαί, αλλ’ επειδή εξ αμφοτέρων τούτων η Εκκλησία συνέστηκεν. Και ίσασιν οι μυσταγωγούμενοι δι’ ύδατος μεν αναγεννώμενοι, δι’ αίματος δε και σαρκός τρεφόμενοι. Εντεύθεν αρχήν λαμβάνει τα μυστήρια, ίνα, όταν προσίης τω φρικτώ ποτηρίω ως απ’ αυτής πίνων της πλευράς, ούτω προσίης”. Ουσιαστικώς όμως και κυρίως την ημέρα της Πεντηκοστής, η οποία και γενέθλια ημέρα της Εκκλησίας καλείται, με την επέλευση του Παναγίου Πνεύματος. Τότε, λέμε, ιδρύθηκε η Εκκλησία. Το νεύμα το Άγιο την συγκρότησε. Το Πνεύμα το Άγιο της έδωσε πνοή και ζωή. Το Πνεύμα το Άγιο την κίνησε προς το σωτήριο έργο της. Πώς ; Με ποιο μέσο και τρόπο; Με το να αναδείξει τους μαθητές Αποστόλους του Χριστού και πάνσοφους διδασκάλους της Οικουμένης τους αλιείς της Τιβεριάδας. Και από τότε το Πνεύμα το Άγιο μένει στην Εκκλησία και “βρύει προφητείας, ιερέας τελειοί,… όλον συγκροτεί τον θεσμόν της Εκκλησίας”. Και φωτίζει τους κήρυκες. Καθιερώνει, στηρίζει και χαριτώνει τους θείους της λειτουργούς. Τελειοποιεί, τελεσιουργεί τα μυστήρια. Αγιάζει τους ιστούς, και καθιστά πράγματι την Εκκλησία και “Σώμα Χριστού” και “Κιβωτό σωτηρίας” και “Βασιλεία Θεού” αιώνια και βασιλεία αήττητη προς τους εχθρούς της, της οποίας “πύλαι άδου ου κατισχύσουσι” (Ματθ. Ιστ’ 18), όπως είπε ο ίδιος ο Χριστός. Και για την αήττητη αυτή βασιλεία και δόξα της Εκκλησίας μιλούν και λένε και οι Πατέρες της Εκκλησίας: “Θρόνον Χριστού εννοεί την Εκκλησίαν, επαναπαύεται γαρ αυτῇ. Έσται, ουν, φησίν, η Εκκλησία Χριστού καταστράπτουσα και φωτίζουσα την υπ’ ουρανόν, και μένουσα διηνεκώς ως ο ήλιος και η σελήνη” (Μέγας Αθανάσιος). Και ο ιερός Χρυσόστομος· “Μη απέχου Εκκλησίας (μη απομακρύνεσαι από την Εκκλησία)· ουδέν γαρ Εκκλησίας ισχυρότερον… Του ουρανού υψηλοτέρα εστί· της γης πλατυτέρα εστιν. Ουδέποτε γηρά, αεί δε ακμάζει. Διά τούτο το στερρόν αυτής και ασάλευτον δηλούσα η Γραφή όρος αυτήν καλεί”. Γι’ αυτό μας χρειάζεται πίστη ασάλευτη στην Εκκλησία μας, πίστη ζωντανή και πλήρης αφοσίωση σ’ αυτήν, για να έχουμε και τη σωτηρία εξασφαλισμένη και τη νίκη κατά των εχθρών της και εχθρών μας πάντοτε με το μέρος μας, δική μας νίκη, δική μας βασιλεία. Και όπως είδαμε, με το “Πιστεύω” αρχίζουμε την θεία διδαχή μας για την Εκκλησία. “Πιστεύω… εις μίαν, αγίαν, καθολικήν και αποστολικήν Εκκλησίαν”. Πρώτα την πίστη θέτουμε και εδώ ως βάση και στήριγμα και μέσο και έπειτα προχωρούμε στα άλλα θέματα της Εκκλησίας μας.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ... ΚΥΡΙΕ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ..
ΤΑΔΕ ΕΦΗ ΗΣΑΙΑΣ ΔΑΝΙΗΛ