Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Η ψευτοδιδασκαλία των Πεντηκοστιανών αιρέσεων περί δήθεν

Όπως είναι γνωστό, οι Πεντηκοστιανές και δήθεν χαρισματικές ομάδες - αιρέσεις  διδάσκουν ότι τα εξής :
1. Θα κατεβεί ο Χριστός και στη γη και θα αρπάξει στους Ουρανούς τους < πεντηκοστιανούς > !
2. Μετά θα ακολουθήσει ο Αντίχριστος και μάλιστα με μια παγκόσμια εξουσία ( επτά χρόνια )!
3. Πάνω στη γη θα γίνει μία μεγάλη Θλίψη και ταραχή !
4. Ο Χριστός θα επιστρέψει εκ νέου στη γη και θα κάνει μάχη στον Αρμαγεδώνα!
5. Ακολουθεί το δέσιμο του Σατανά και χιλιετής βασιλεία του Χριστού στη γη !!( ενώ σύμφωνα με ορισμένες πεντηκοστιανές ομάδες, οι πεντηκοστιανοί που είχαν αρπαγεί στον Ουρανό, θα επιστρέψουν στη γη για να βασιλέψουν στη γη μαζί με τον Χριστό !Ωστόσο , προς το τέλος της επίγειας χιλιετούς βασιλείας, πάλι τα έθνη θα παραπλανηθούν από τον  Σατανά ...
          6. Μετά από αυτά θα γίνει η τελική κρίση, το δικαστήριο για την οριστική κρίση ! Διδάσκουν δηλαδή ΤΡΕΙΣ ακόμα ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ του Χριστού !
 Ήδη από τα προηγούμενα χωρία της Αγίας Γραφής, αποδείξαμε ότι ο Χριστός και οι Απόστολοι, γνωρίζουν ΜΙΑ ακόμα Παρουσία του Χριστού, τη Δευτέρα Παρουσία, η οποία συνοδεύεται με Ανάσταση των Νεκρών και την τελική Κρίση, που είναι και η διδασκαλία της Ορθόδοξης Εκκλησίας ( Ιούδα, 3).

Το 11ο χωρίο που επικαλούνται οι πεντηκοστιανές και δήθεν χαρισματικές αιρέσεις είναι το ακόλουθο :

Α'ΚΟΡ ιε:50
Τούτο δε λέγω, αδελφοί, ότι σάρξ και αίμα βασιλείαν Θεού δεν δύνανται να κληρονομήσωσιν, ουδέ η φθορά κληρονομεί την αφθαρσίαν.
51 Ιδού, μυστήριον λέγω προς εσάς· πάντες μεν δεν θέλομεν κοιμηθή, πάντες όμως θέλομεν μεταμορφωθή, 52 εν μιά στιγμή, εν ριπή οφθαλμού, εν τη εσχάτη σάλπιγγι·
διότι θέλει σαλπίσει και οι νεκροί θέλουσιν αναστηθή άφθαρτοι, και ημείς θέλομεν μεταμορφωθή. 53 Διότι πρέπει το φθαρτό τούτο να ενδυθή αφθαρσίαν, και το θνητό τούτο να ενδυθή αθανασίαν.
54 Οταν δε το φθαρτό τούτο ενδυθή αφθαρσίαν και το θνητό τούτο ενδυθή αθανασίαν, τότε θέλει γείνει ο λόγος ο γεγραμμένος, "Κατεπόθη ο θάνατος εν νίκη."


 
Εμείς, όμως, θα το δούμε πιο αναλυτικά, με τα συμφραζόμενα και όχι αποκομμένο, όπως κάνουν οι αιρέσεις, για να παρασύρουν ανενημέρωτους ανθρώπους. Και είναι τραγικό μερικοί, ελάχιστοι ( ευτυχώς ) άνθρωποι να φεύγουν από την Ορθόδοξη Εκκλησία και να πηγαίνουν σε αιρέσεις που δεν υπάρχουν αληθινά Μυστήρια, γιατί δεν υπάρχουν κανονικοί ιερείς. Έτσι , ζώντας μακριά από το Αιώνιο Σώμα του Χριστού, δεν έχουν ούτε Μυστήρια, ούτε αγιαστικές πράξεις. Ζουν χωρίς Ορθόδοξο  Χρίσμα, χωρίς αληθινή Θεία Κοινωνία ( στις αιρέσεις δεν υπάρχει μεταβολή του άρτου και του οίνου, αλλά τα δέχονται μόνο συμβολικά ), χωρίς Εξομολόγηση με Άφεση των αμαρτιών, χωρίς Ιερό Ευχέλαιο, χωρίς αγιασμό και χωρίς τις Ευλογίες των αληθινών ποιμένων της Εκκλησίας. Έτσι, απομακρύνουν τη χάρη του Θεού από κοντά τους, που τους στέλνει συνεχώς μηνύματα , προειδοποιήσεις, ώστε να εγκαταλείψουν οριστικά τις αιρέσεις… Μακάρι, με τη φώτιση του Αγίου Πνεύματος, και τη δική μας θερμή, αγαπητική προσευχή να απελευθερωθούν από τις αιρετικές ομάδες και να ξαναβρούν την Ορθόδοξη Πίστη, όπως κάνουν εκατοντάδες  μέλη των αιρέσεων , που ψάχνοντας σε όλο τον κόσμο, ανακαλύπτουν την Ορθόδοξη Εκκλησία. Αν κάποιος αδελφός θεωρεί ότι η Ορθόδοξη ερμηνεία δεν είναι σωστή, μελετώντας και τα υπόλοιπα χωρία της Αγίας Γραφής, που μας παρέθεσε ένα μέλος πεντηκοστιανής αίρεσης ως < επιχειρήματα > της < αρπαγής των πεντηκοστιανών στον ουρανό > πριν τον Αντίχριστο (!!!), μπορεί να μας επισημάνει που υπάρχει διαφωνία … Αλλιώς, πρέπει να ακούσει τα λόγια του Χριστού και της Αγίας Γραφής και να εγκαταλείψει αυτούς τους ψευτοποιμένες που αλλοιώνουν την Αγία Γραφή και διδάσκουν άλλα < ευαγγέλια > !


Προς Κορινθίους 15 : 29 - 58 :  <  29.  Σκεφτείτε ακόμα και τούτο : Όσοι βαπτίζονται για τους νεκρούς, ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΒΑΦΤΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ; Κι εμείς οι ίδιοι, γιατί να διακινδυνεύουμε τη ζωή μας κάθε στιγμή. Αντικρίζω , αδελφοί μου, το θάνατο κάθε μέρα, με την καύχηση που έχω εξαιτίας σας στο έργο του Ιησού Χριστού, του Κυρίου μας ! Αν ήταν ανθρώπινα τα κίνητρα της πάλης μου με τα θηρία στην Έφεσο, ποιο θα ήταν το κέρδος μου; Αν ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ δεν πρόκειται να αναστηθούν, τότε , όπως λέγεται ( από άπιστους ) : ας φάμε και ας πιούμε, γιατί αύριο δεν θα ζούμε !

  35.  Αλλά ίσως κάποιος ρωτήσει : πως ξαναζωντανεύουν οι ΝΕΚΡΟΙ και με τι σώμα έρχονται ξανά στη ζωή; Ανόητε ! Ο σπόρος που ρίχνεις εσύ στο χωράφι, δεν παίρνει ζωή, αν πρώτα δεν πεθάνει. Και με τη σπορά σου δεν σπέρνεις το σώμα του φυτού που θα φυτρώσει, αλλά γυμνό κόκκο είτε σταριού, είτε κάποιου άλλου είδους. Και ο Θεός δίνει σε κάθε σπόρο το σώμα του φυτού που έχει ορίσει. Κάθε είδος σπόρου έχει το δικό του είδος σώματος. Κάθε ζωντανό πράγμα δεν έχει την ίδια σύσταση. Άλλη σύσταση του σώματος έχουν οι άνθρωποι, άλλη τα κτήνη, άλλη τα πτηνά και άλλη τα ψάρια. Εξάλλου, υπάρχουν σώματα πάνω στον ουρανό και σώματα πάνω στη γη. Άλλη όμως είναι η λαμπρότητα των ουρανίων και άλλη των επιγείων. Άλλη η λάμψη του ήλιου, άλλη της σελήνης και άλλη των άστρων. Αλλά και μεταξύ των άστρων, άλλη η λάμψη του ενός και άλλη του άλλου.

42.   Το ίδιο συμβαίνει και με την ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ. Όταν το σώμα , σαν το σπόρο, μπαίνει στη γη είναι φθαρτό, θα αναστηθεί όμως ΑΦΘΑΡΤΟ ! Θάβεται άδοξο, θα αναστηθεί ΕΝΔΟΞΟ. Ενταφιάζεται ανίσχυρο, θα αναστηθεί όμως ΔΥΝΑΤΟ ! Ενταφιάζεται σώμα ζωικό ( σώμα με απλώς φυσική ζωή ) ΑΝΑΣΤΑΙΝΕΤΑΙ σώμα πνευματικό ( σώμα με υπερφυσική ζωή και δόξα, ζωοποιημένο από το Πνεύμα του Θεού ). Υπάρχει σώμα ζωικό και υπάρχει και σώμα πνευματικό. Γι' αυτό ( ως προς το πρώτο σώμα ) είναι γραμμένο : έγινε ο πρώτος άνθρωπος, ο Αδάμ, όν με ζωή  ( φυσική ζωή ). Ο τελευταίος Αδάμ ( ο Χριστός ) έγινε Πνεύμα που μεταδίδει ζωή ( ερμηνεία : διότι μέσα στο σώμα Του κατοίκησε το Αιώνιο Πνεύμα, η Θεότητα., διότι, με άλλα λόγια, η ανθρώπινη φύση του Χριστού ενώθηκε οργανικά με τη Θεία φύση, με τον Κύριο από τον ουρανό ). Αλλά δεν είναι πρώτα το πνευματικό σώμα, αλλά το ζωικό και έπειτα το πνευματικό, Ο πρώτος άνθρωπος είναι από τη γη, είναι χωματένιος. Ο δεύτερος άνθρωπος είναι ο ΚΥΡΙΟΣ από τον ΟΥΡΑΝΟ ( ο οποίος προσέλαβε ανθρώπινη φύση ). Όπως είναι ο Αδάμ, που είναι χωματένιος, έτσι μοιάζουν όσοι ανήκουν στο παλιό κόσμο. Και ότι λογής είναι ο ουράνιος άνθρωπος, ο Χριστός, έτσι μοιάζουν και όσοι είναι επουράνιοι, όσοι δηλαδή, προσδοκούν ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΙΟ ΚΟΣΜΟ. Κι όπως φορέσαμε τη μορφή του χωματένιου, έτσι θα φορέσουμε και τη μορφή του  ΕΠΟΥΡΑΝΙΟΥ ( την άφθαρτη και αθάνατη ).

  50.  Να τι θέλω να πω, αδελφοί μου : άνθρωποι από σάρκα και αίμα ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ούτε αυτό που είναι φθαρτό μπορεί να κληρονομήσει την αφθαρσία. Θα σας αποκαλύψω ένα μυστήριο : ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ, ΘΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΟΥΜΕ όμως όλοι, σε μια στιγμή, όσο θέλει το μάτι να ανοιγοκλείσει, όταν ΗΧΗΣΕΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΑΛΠΙΓΓΑ ( εν τη εσχάτη σάλπιγγι )! Γιατί θα ηχήσει η σάλπιγγα  κι αμέσως οι νεκροί θα επιστρέψουν στη ζωή άφθαρτοι και όσοι είμαστε ζωντανοί θα αλλάξουμε το παλιό με νέο σώμα. Πρέπει, αλήθεια, αυτό που είναι φθαρτό να μεταμορφωθεί σε άφθαρτο και αυτό που είναι θνητό να γίνει ΑΘΑΝΑΤΟ. Όταν μεταμορφωθεί το φθαρτό σε ΑΦΘΑΡΤΟ και αυτό το θνητό μεταμορφωθεί σε ΑΘΑΝΑΤΟ, τότε θα πραγματοποιηθεί  ο λόγος της Γραφής :  ο θάνατος αφανίστηκε, η νίκη είναι πλήρης ! Θάνατε , που είναι το κεντρί της δύναμής σου ; Άδη, που είναι η νίκη σου ; Το κεντρί του θανάτου είναι η αμαρτία, η δε δύναμη της αμαρτίας είναι ο νόμος. Ας ευχαριστήσουμε, όμως, το Θεό, που μας χάρισε τη νίκη δια του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Λοιπόν, αδελφοί,  να γίνεστε όλο και πιο σταθεροί και αμετακίνητοι στη πίστη, και να κάνετε πλουσίως το έργο του Κυρίου πάντοτε. Και να ξέρετε, ότι χάρη στον Κύριο, ο κόπος σας δεν είναι μάταιος.  > 


Και ερχόμαστε στα λόγια του Αποστόλου Παύλου. Τα λόγια του είναι ξεκάθαρα. Η Ανάσταση των νεκρών γίνεται ΓΙΑ ΝΑ γίνουμε άφθαρτοι και να ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ τη ΟΥΡΑΝΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Τα σώματά μας θα γίνουν άφθαρτα και αθάνατα για μπούμε στη Βασιλεία των Ουρανών ! Πότε όμως θα γίνει αυτό ;  Ο Απόστολος Παύλος και η Αγία Γραφή ξεκαθαρίζουν : Αυτό θα γίνει στην Εσχάτη Σάλπιγγα, δηλαδή, στη Δευτέρα παρουσία του Χριστού και στην τελική κρίση ! Ξαναδιαβάζουμε στους στίχους της προς Κορινθίους Α΄ , κεφ 15:23-24 : < πρώτος αναστήθηκε ο Χριστός, έπειτα θα αναστηθούν οι δικοί Του, την ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ Του ( εν τη παρουσία Αυτού ), ενώ ύστερα θα έρθει το ΤΕΛΟΣ, όταν ο Χριστός, έχοντας καταργήσει κάθε αρχή και εξουσία και δύναμη, θα παραδώσει τη βασιλεία στο Θεό και Πατέρα… Ο τελευταίος εχθρός που θα ΣΥΝΤΡΙΦΘΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ >  . Πότε συντρίβεται ο θάνατος ; Όταν γίνουμε άφθαρτοι και αθάνατοι, δηλαδή όταν αναστηθούμε ! Πότε θα αναστηθούν οι νεκροί ; Το λέει ο Απόστολος Παύλος, επιβεβαιώνοντας πανηγυρικά την Ορθόδοξη διδασκαλία, με τρεις χρονικούς προσδιορισμούς , στο κεφάλαιο 15 της Α' Κορινθίους επιστολής : εδ 23 < εν τη Παρουσία Αυτού, την ΗΜΕΡΑ της Παρουσίας Του >, εδ 24 < είτα το ΤΕΛΟΣ,  ύστερα θα έρθει το ΤΕΛΟΣ > και εδ 52  < εν τη ΕΣΧΑΤΗ ΣΑΛΠΙΓΓΙ, στη ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΑΛΠΙΓΓΑ >.


Ο Απόστολος Παύλος και η Αγία Γραφή επιβεβαιώνουν την Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού και τη διδασκαλία του Συμβόλου της Πίστεως : < και πάλιν ερχόμενον μετά δόξης ΚΡΙΝΑΙ ζώντας και νεκρούς, Ου( Του Οποίου )  της Βασιλείας  ΟΥΚ ΕΣΤΑΙ ΤΕΛΟΣ > < προσδοκώ Ανάσταση νεκρών και ΖΩΗΝ του Μέλλοντος Αιώνος Αμήν> .
Δηλαδή, με απλά λόγια, ούτε αυτό το χωρίο μιλάει για < αρπαγή > των πεντηκοστιανών στον ουρανό, δεν μιλάει για Τρεις Παρουσίες του Χριστού ( αλλά ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ακόμα Παρουσία, που συνδέεται με το τέλος ), δεν μιλάει για < επίγεια χιλιετή βασιλεία του Χριστού > μετά την Ανάσταση των νεκρών , ούτε για δύο Βασιλείες ( μία ουράνια και μία επίγεια ), αλλά η Ανάσταση των Νεκρών γίνεται πριν το Τέλος, τη Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, στην έσχατη, τελευταία σάλπιγγα , προκειμένου να νικηθεί ΟΡΙΣΤΙΚΑ ο ΘΑΝΑΤΟΣ, να ντυθούμε ΟΡΙΣΤΙΚΑ την ΑΦΘΑΡΣΙΑ και ΑΘΑΝΑΣΙΑ, και να ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ τη  ( ΜΙΑ ) ΒΑΣΙΛΕΙΑ Του Θεού, τη Βασιλεία των Ουρανών. Μετά την Ανάσταση των Νεκρών, δεν υπάρχει αντίχριστος ( αφού ο Ιησούς Χριστός έχει συντρίψει κάθε εξουσία και δύναμη και τον θάνατο ), δεν υπάρχει κατά γράμμα < επίγεια χιλιετής βασιλεία > του Χριστού ( σύμφωνα με την Ορθόδοξη διδασκαλία η βασιλεία του Χριστού στη γη, δηλαδή η ύπαρξη της Εκκλησίας , ξεκίνησε το 33 μ, Χ  και ολοκληρώνεται με τη Δευτέρα Παρουσία Του , ενώ το < χίλια χρόνια > είναι συμβολικός αριθμός, όπως όλοι οι αριθμοί στην Αποκάλυψη του Ιωάννη )αλλά είναι το ΤΕΛΟΣ και η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ, η είσοδος των Αναστημένων Χριστιανών στη Βασιλεία του Θεού, που δεν έχει τέλος, στην Αιώνια Ζωή του Μέλλοντος Αιώνος > !


Συμπερασματικά, οι διδασκαλίες των πεντηκοστιανών και δήθεν χαρισματικών ομάδων , όπως αποδεικνύει και το χωρίο αυτό, έρχονται σε ευθεία αντίθεση τόσο με τη διδασκαλία της Αγίας Γραφής, όσο και με το Σύμβολο της Πίστεως. Αποτελούν ένα άλλο < ευαγγέλιο > ,  πράγμα που κάθε τίμιος και ειλικρινής Χριστιανός δεν μπορεί να δεχτεί. Κάθε πεντηκοστιανός ή < χαρισματικός > που αγαπά αληθινά τον Χριστό και την Αγία Γραφή, πρέπει να αναρωτηθεί, αν μπορεί να συμμετέχει σε μια αίρεση, που αποδεδειγμένα ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙ το Ευαγγέλιο του Θεού, που αλλοιώνει τις προσδοκίες των Χριστιανών, που παραθέτει αποκομμένα και διαστρεβλωμένα τα χωρία της Αγίας Γραφής και των Πατέρων της Εκκλησίας. Είναι ηλίου φαεινότερο ότι οι αμερικανόφερτες αιρέσεις παρερμηνεύουν το Λόγο του Θεού. Εμείς, ποιον πρέπει να ακούμε ; Τον Απόστολο Παύλο και την Αγία Γραφή που επιβεβαιώνουν την Ορθόδοξη διδασκαλία ή τους < ποιμένες > των αιρέσεων που αλλοιώνουν την Αγία Γραφή και κηρύσσουν άλλο < ευαγγέλιο > ; Η ευθύνη μας απέναντι στο Χριστό και την Αγία Γραφή είναι τεράστια.